REGULAMIN KORZYSTANIA Z „APARTAMENTÓW PRZY PLAŻY”
§1. Postanowienia ogólne:
- Niniejszy regulamin określa warunki rezerwacji i wynajmu apartamentów Przy Plaży – Apartamenty Premium w Krynicy Morskiej.
- Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację niniejszego regulaminu, który stanowi równocześnie umowę najmu krótkoterminowego.
- Ilekroć w warunkach jest mowa o:
- Power For Change/Wynajmującym – rozumie się przez to działalność gospodarczą pod nazwą Power For Change Martyna Guba z siedzibą w Łomiankach ul. Warszawska 178, 05-092 Łomianki NIP:118-123-94-77, posiadającą tytuł do dysponowania wynajmowanymi Apartamentami.
- Kliencie/Najemcy – rozumie się przez to osobę fizyczną albo prawną, będąca stroną umowy o czasowe korzystanie z apartamentu.
- Apartamencie – rozumie się przez to lokal mieszkalny o podwyższonym standardzie, szczegółowo opisany w ofercie przedstawionej na stronie internetowej www.apartamentykrynica.com.pl, www.apartamentykrynica.info oraz www.noclegikrynicamorska.pl, który Klient wynajmuje na pobyt czasowy w celach wypoczynkowych lub turystycznych.
- Formularzu (formularzu rezerwacyjnym) – rozumie się przez to interaktywny formularz rezerwacyjny udostępniony w systemie Hotres na stronie internetowej: www.apartamentykrynica.com.pl, www.apartamentykrynica.info oraz www.noclegikrynicamorska.pl za pośrednictwem którego Klient składa rezerwację na pobyt w wybranym przez siebie apartamencie, w określonym terminie, określając liczbę osób oraz ewentualne dodatkowe życzenia.
- Opłacie rezerwacyjnej – rozumie się przez to bezzwrotną kwotę traktowaną jako zadatek stanowiącą 45 % całej ceny najmu za pobyt Klienta.
- Rezydencie – Lokalnym opiekunie apartamentów- to osoba działająca w imieniu Power For Change, odpowiedzialna za bieżącą obsługę apartamentu, kontakt z gośćmi, przekazywanie i odbiór kluczy, kontrolę stanu technicznego oraz realizację usług serwisowych w zakresie określonym przez Zarządcę.
§2. Rezerwacja i opłaty
- Aktualna, obowiązująca oferta wynajmu apartamentów dostępna jest wyłącznie na stronach internetowych: www.apartamentykrynica.info, www.apartamentykrynica.com.pl oraz www.noclegikrynicamorska.pl.
- Opłata za usługę wynajmu Apartamentu obejmuje:
- pobyt w Apartamencie
- o metrażu do 35 m2 – maksymalnie dla 4 osób,
- o metrażu do 45 m2 – maksymalnie dla 5 osób (wyjątek stanowi apartament C34 – możliwy pobyt 6 osób)
- media (prąd, gaz, woda, ogrzewanie – w sezonie grzewczym)
- opłatę parkingową (obowiązkową)
- opłatę jednorazową za przygotowanie apartamentu (obowiązkowa)
- pobyt w Apartamencie
- Opłata za wynajem Apartamentu nie obejmuje:
- pobytu dodatkowych osób ponad limit określony w pkt 2 lit a,
- opłaty klimatycznej
- dodatkowego sprzątania i wymiany ręczników podczas trwania okresu najmu
- opłat dodatkowych wskazanych w cenniku – § 12 niniejszego regulaminu
- Celem dokonania rezerwacji usługi, Klient wypełnia formularz rezerwacyjny znajdujący się na stronie internetowej www.apartamentykrynica.com.pl www.apartamentykrynica.info lub www.noclegikrynicamorska.pl.
- Na podany przez Klienta adres e-mail, zostanie automatycznie wysłana wstępna rezerwacja wybranego apartamentu informująca o łącznym koszcie pobytu, która jest utrzymywana przez kolejne 2 dni, podczas których Klient zobowiązany jest do zapłaty na konto Power For Change opłaty rezerwacyjnej (w wysokości 45% wartości najmu za cały pobyt, uznanej jako zadatek.
§3. Potwierdzenie i warunki rezerwacji
- Złożenie rezerwacji za pośrednictwem formularza z systemu Hotres jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu, który stanowi integralną i wiążącą prawnie umowę najmu krótkoterminowego zawieraną pomiędzy Klientem a Power For Change.
- Rezerwacja zostaje uznana za potwierdzoną wyłącznie w momencie zaksięgowania na rachunku Wynajmującego bezzwrotnego zadatku w wysokości 45% wartości całkowitej ceny najmu.
- Brak wpłaty zadatku w terminie wskazanym w systemie rezerwacyjnym skutkuje automatycznym i bezkosztowym anulowaniem rezerwacji, bez konieczności odrębnego powiadomienia Klienta.
- Pozostała część należności za pobyt powinna zostać uregulowana najpóźniej na 14 dni przed planowaną datą przyjazdu. W przypadku rezerwacji dokonywanych na mniej niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu – Klient zobowiązany jest do uiszczenia całej kwoty w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji, nie później jednak niż przed przekazaniem apartamentu.
- W przypadku skrócenia przez Klienta pobytu, nie przysługuje mu zwrot kwoty za pozostałe niewykorzystane dni najmu.
- W przypadku braku pełnej zapłaty za pobyt w wymaganym terminie, Power For Change zastrzega sobie prawo do odmowy wydania apartamentu oraz kluczy (kart dostępu) do lokalu. W takiej sytuacji rezerwacja traktowana jest jako nieważna z winy Klienta, a wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
- Klient nie nabywa prawa do korzystania z apartamentu bez uprzedniego uregulowania pełnej należności wynikającej z umowy. W przypadku próby bezprawnego zajęcia lokalu przez Klienta, Power For Change uprawniona jest do wezwania odpowiednich służb oraz dochodzenia roszczeń zgodnie z przepisami prawa cywilnego, w tym z tytułu utraconych korzyści.
- Dokument rezerwacji, który zawiera następujące informacje wraz z niniejszym regulaminem stawią potwierdzenie zawarcia umowy najmu krótkoterminowego:
- dane osobowe Wynajmującego i Klienta
- przedmiot najmu – konkretny apartament opisany w ofercie
- czas trwania najmu
- wysokość opłaty (zasady płatności określa regulamin)
§4. Zmiany i anulowanie rezerwacji
- Power For Change na prośbę Klienta może dokonać zmiany terminu rezerwacji. Prośba taka każdorazowo rozpatrywana jest indywidualnie, drogą mailową.
- Zmiana terminu rezerwacji jest możliwa wyłącznie po uprzednim, indywidualnym rozpatrzeniu wniosku przez Klienta, pod warunkiem dostępności apartamentu w nowym, proponowanym terminie.
- W szczególnych przypadkach losowych, na podstawie udokumentowanej prośby Klienta, Power for Change może podjąć decyzję o przeniesieniu rezerwacji i zadatku na inny termin. W takim przypadku wystawiany jest voucher ważny przez 12 miesiące, możliwy do realizacji wyłącznie w sezonie działalności obiektu (maj – września). Decyzja o przyznaniu vouchera ma charakter uznaniowy i należy wyłącznie do Power For Change
- W przypadku zmiany terminu rezerwacji na okres obowiązywania wyższych cen (np. sezon wysoki), Klient zobowiązany jest do uiszczenia różnicy w cenie. W przypadku zmiany na okres tańszy – nadpłata nie podlega zwrotowi ani przeksięgowaniu.
- W sytuacji braku możliwości zmiany terminu rezerwacji – wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi i rezerwacja zostaje anulowana a apartament przywrócony do oferty.
- W przypadku anulowania rezerwacji przez Klienta:
- do 30 dni przed planowanym przyjazdem – potrącane jest 45% wartości całej rezerwacji,
- 14 dni lub mniej przed planowanym przyjazdem – potrącana jest pełna kwota (100%), bez prawa do zwrotu
- Niepojawienie się Klienta w zarezerwowanym terminie do godziny 16.00 oraz brak kontaktu w dniu rozpoczęcia pobytu skutkuje utraceniem wpłaconych środków i automatycznym zwolnieniem apartamentu do ponownej rezerwacji.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany apartamentu wybranego przez Klienta w momencie rezerwacji na inny o równoważnym lub wyższym standardzie, bez dodatkowych kosztów dla Klienta. Zmiana taka nie stanowi podstawy do reklamacji, roszczeń ani odstąpienia od umowy.
§5. Pobyt w apartamencie i procedura zwrotu
- Pobyt w apartamencie rozpoczyna się o godz. 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 10:00 w dniu wyjazdu. Klient zobowiązany jest do odbioru apartamentu od rezydenta o uprzednio ustalonej godzinie. Kontakt z rezydentem: 786 17 17 17
- Zameldowanie odbywa się w godzinach 16:00–20:00.
- W przypadku przyjazdu po godzinie 20:00 do godz. 02:00 obowiązuje dodatkowa opłata zgodna z obowiązującym cennikiem usług dodatkowych (§ 12 regulaminu) płatna gotówką lub kartą u rezydenta w momencie zameldowania.
- Przekazanie apartamentu (wraz z 2 kartami wejściowymi) i jego zwrot odbywają się na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisywanego przez Klienta. Protokół stanowi integralną część niniejszego regulaminu.
- W dniu wyjazdu Klient zobowiązany jest do opuszczenia apartamentu do godziny 10:00, oraz do osobistego przekazania kart wejściowych rezydentowi. Brak opuszczenia lokalu w tym czasie skutkuje naliczeniem opłaty za kolejną dobę. Klient ma obowiązek poinformować rezydenta o planowanej godzinie wyjazdu dzień wcześniej – pod numerem 786 17 17 17.
- Kaucja zwrotna w wysokości 300,00 zł pobierana jest gotówką w dniu przyjazdu przez rezydenta jako zabezpieczenie ewentualnych szkód.
- Kaucja zwracana jest w dniu zakończenia pobytu, po uprzednim sprawdzeniu apartamentu.
- W przypadku wystąpienia usterek, których wartość przekracza wysokość kaucji Klient w ciągu 8h od wymeldowania otrzymuje stosowną informację na maila z wezwaniem do pokrycia tych kosztów w terminie 7 dni.
- Zgodnie z obowiązującą Uchwałą Rady Miejskiej w Krynicy Morskiej, każdy Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty miejscowej (tzw. klimatycznej) w wysokości 2,50 zł za osobę za każdą rozpoczętą dobę pobytu. Opłata ta pobierana jest wyłącznie gotówką przez rezydenta w dniu przyjazdu i przekazywana do Urzędu Miasta.
- Opłata klimatyczna ma charakter obowiązkowy i niezależny od decyzji Power For Change. Nieopłacenie jej skutkuje brakiem możliwości zameldowania i wydania apartamentu.
- Liczba osób przebywających w apartamencie musi być zgodna z informacją podaną w formularzu rezerwacyjnym oraz zapisaną w umowie/protokole. Przebywanie osób niezgłoszonych skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem : 200 zł / osoba / za dobę. Klient obowiązany jest pokryć opłatę kartą płatniczą lub gotówką Rezydentowi pod rygorem wypowiedzenia umowy najmu w trybie natychmiastowym bez zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres najmu.
- Klient zobowiązany jest do:
- utrzymania porządku i czystości w apartamencie,
- niedokonywania żadnych zmian w wyposażeniu apartamentu,
- nieusuwania, nieprzestawiania i nieuszkadzania elementów wystroju, mebli, dekoracji oraz sprzętów będących własnością Power For Change. W przypadku naruszenia – Klient zostanie obciążony kosztami zakupu nowych elementów oraz opłatą serwisową w wysokości 500 zł.
- korzystania z apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem
- niekopiowania kart dostępowych
- zabezpieczania apartamentu podczas opuszczania (zamykanie drzwi, wyjmowanie kart, wyłączanie sprzętów).
- Nie korzystania na plaży z ręczników łazienkowych i koców znajdujących się na wyposażeniu apartamentu.
- poszanowania zasad współżycia społecznego i dobrosąsiedzkiego.
- zachowania ciszy nocnej w godzinach 22:00–6:00,
- stosowania się do instrukcji użytkowania sprzętu RTV i AGD oraz zaleceń rezydenta.
- niepodejmowania żadnych działań, które mogłyby zakłócać pobyt innych Gości w obiekcie, a także nie ingerować w działanie instalacji elektrycznej, gazowej, wodnej czy alarmowej.
- W przypadku zgubienia kart wejściowych, Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Power For Change drogą mailową (rezerwacja@apartamentykrynica.com.pl) oraz telefonicznie rezydenta (786 17 17 17) i uiścić opłatę w wysokości 800 zł ( osiemset złotych ) na pokrycie kosztów wymiany i obsługi konserwatorskiej.
- Klient ponosi pełną odpowiedzialność finansową za wszelkie szkody, zniszczenia lub ubytki powstałe z jego winy lub winy osób, za które ponosi odpowiedzialność (w tym dzieci i osoby towarzyszące), a także za wszelkie skutki wynikające z nieprzestrzegania niniejszego Regulaminu. W przypadku ich wystąpienia Klient zobowiązany jest:
- niezwłocznie zgłosić szkodę telefonicznie (786 17 17 17) oraz na adres mailowy: rezerwacja@ apartamentykrynica.com.pl
- nie usuwać usterek samodzielnie,
- pokryć koszty naprawy lub rekompensaty najpóźniej do dnia wyjazdu.
- W apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, papierosów elektronicznych oraz używania otwartego ognia, świec, kadzideł, kominków zapachowych i podobnych źródeł dymu lub ognia.
- W przypadku naruszenia zakazu i/lub uruchomienia czujnika dymu lub alarmu przeciwpożarowego, naliczana jest kara umowna w wysokości 1000 zł( tysiąc złotych ) za każde uruchomienie systemu.
- W przypadku stwierdzenia obecności zapachu tytoniu lub śladów palenia w apartamencie – Klient zostanie obciążony kosztem dezynfekcji i ozonowania, niezależnie od powyższej kary. Klient zobowiązuje się pokryć koszty naprawy lub rekompensaty najpóźniej do dnia wyjazdu.
- Obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00–6:00. Jej naruszenie może skutkować natychmiastowym wypowiedzeniem umowy bez prawa do zwrotu opłaty za niewykorzystany okres pobytu.
- W przypadku obowiązkowej kwarantanny z powodu COVID-19, Klient ponosi pełną odpowiedzialność za opłaty wynikające z przedłużonego pobytu oraz usług towarzyszących – zgodnie z cennikiem wskazanym na stronie internetowej.
- W sezonie mogą wystąpić przejściowe ograniczenia w dostępie do internetu, wynikające z ograniczonej przepustowości łącza w Kompleksie Apartamentowym Continental. Power For Change nie ponosi za to odpowiedzialności, a niedogodność ta nie stanowi podstawy do reklamacji, zwrotu ani obniżenia ceny pobytu.
- Kontakt z rezydentem możliwy jest w godzinach 8:00–20:00 pod numerem telefonu : 786 17 17 17. W sprawach pilnych (zameldowanie, awaria) dopuszcza się kontakt również poza tymi godzinami.
- Drobne usterki techniczne, zgłoszone przez Klienta, usuwane są przez rezydenta lub osobę przez niego wskazaną w terminie do 3 dni roboczych.
§6. Zwierzęta
- W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz pobytu zwierząt.
- W przypadku stwierdzenia obecności zwierzęcia, Power For Change ma prawo do odmowy zameldowania Klienta lub natychmiastowego rozwiązania umowy najmu – bez prawa do zwrotu wpłaconych środków.
- Dodatkowo, zostaje naliczona kara umowna w wysokości 1000 zł (jeden tysiąc złotych), a wpłacona kaucja zostaje zatrzymana. Jeśli szkody lub koszty przekraczają wartość kaucji, Klient zobowiązany jest do uregulowania brakującej kwoty przed wymeldowaniem.
§7. Wystąpienie siły wyższej
Sytuacje losowe i awarie uniemożliwiające wynajem
-
- Power For Change nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy najmu, jeżeli jest ono wynikiem działania tzw. siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli stron, niemożliwe do przewidzenia lub zapobieżenia, w szczególności:
- klęski żywiołowe (np. powódź, pożar, silny wiatr),
- pandemie i ograniczenia sanitarne,
- działania władz państwowych lub samorządowych (np. nakaz ewakuacji, zakaz działalności),
- wojny, zamieszki, strajki,
- długotrwałe przerwy w dostawie energii, wody, gazu, niezależne od Power For Change
- inne zdarzenia losowe wyłączające możliwość prowadzenia działalności noclegowej.
- W przypadku wystąpienia awarii lub zdarzenia losowego, które obiektywnie uniemożliwia zakwaterowanie Klienta w zarezerwowanym apartamencie (np. zalanie, uszkodzenia instalacji, awaria uniemożliwiająca bezpieczne użytkowanie lokalu), POWER FOR CHANGE zobowiązuje się do niezwłocznego zaproponowania apartamentu zastępczego o porównywalnym standardzie i warunkach.
- Powyższe nie dotyczy drobnych usterek technicznych, które nie wpływają na możliwość korzystania z apartamentu w zakresie podstawowej funkcjonalności (np. brak dostępu do Wi-Fi, chwilowa niedostępność programów TV, usterki drobnego sprzętu AGD lub RTV, niedogodności estetyczne itp).
- W przypadku braku możliwości zapewnienia apartamentu zastępczego w tym samym terminie z powodu pełnego obłożenia obiektu, Power For Change dokona zwrotu kwoty za niewykorzystany okres pobytu na rachunek bankowy Klienta w terminie do 7 dni roboczych od dnia zdarzenia.
- Klient przyjmuje do wiadomości, że zwrot środków za niewykorzystany pobyt w powyższym zakresie stanowi pełne zaspokojenie jego roszczeń i nie przysługują mu żadne dodatkowe roszczenia odszkodowawcze, zadośćuczynienia ani zwroty kosztów pośrednich (np. kosztów dojazdu, straconego urlopu, zmiany planów itp.).
- Klient przyjmuje do wiadomości, że sytuacja siły wyższej wyłącza możliwość kierowania wobec Wynajmującego jakichkolwiek dalszych roszczeń, w tym roszczeń odszkodowawczych, o zadośćuczynienie czy zwrot kosztów pośrednich.
- Power For Change nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy najmu, jeżeli jest ono wynikiem działania tzw. siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli stron, niemożliwe do przewidzenia lub zapobieżenia, w szczególności:
§8. Rzeczy pozostawione w apartamencie
- Power for Change nie ponosi odpowiedzialności za utratę, zniszczenie lub uszkodzenie rzeczy osobistych, pieniędzy, dokumentów, sprzętu elektronicznego, biżuterii, przedmiotów wartościowych, mających wartość sentymentalną, naukową, artystyczną lub handlową, pozostawionych przez Klienta w apartamencie.
- Klient jest zobowiązany do zachowania należytej staranności w zakresie zabezpieczenia swoich rzeczy osobistych w czasie pobytu.
- W przypadku pozostawienia przez Klienta rzeczy po zakończeniu pobytu, Power For Change może – na życzenie i koszt Klienta – odesłać je na wskazany adres. Brak dyspozycji w terminie 14 dni od zakończenia pobytu oznacza, że rzeczy zostaną przekazane na cele charytatywne lub zutylizowane.
- Power For Change nie zapewnia przechowalni rzeczy pozostawionych przez Klienta i nie odpowiada za jakiekolwiek szkody powstałe w związku z ich przechowywaniem lub transportem
§9. Reklamacje
- Klient powinien zgłosić reklamację dotyczącą jakości świadczonych usług niezwłocznie po jej stwierdzeniu, najlepiej w trakcie pobytu a maksymalnie w ciągu 3 dni od jego zakończenia. Zgłoszenie reklamacji po tym terminie nie wyłącza jednak prawa Klienta do dochodzenia roszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Reklamacje należy zgłaszać w formie: – pisemnej na adres e-mail: rezerwacja@apartamentykrynica.com.pl z dokładnym opisem zaistniałej sytuacji oraz dokumentacją fotograficzną (jeśli to możliwe).
- W przypadku otrzymania reklamacji niepełnej: brak danych osobowych, braki w uzasadnieniu, Wynajmujący zwróci się do Klienta z prośbą o uzupełnienie reklamacji w terminie 14 dni. Brak uzupełnienia reklamacji jest równoważny z pozostawieniem reklamacji bez rozpoznania przez Wynajmującego.
- Reklamacje nie mogą dotyczyć:
- kwestii subiektywnej oceny gustu, komfortu, wystroju wnętrz, odczuć zapachowych itp.,
- sytuacji wynikających z braku zapoznania się z opisem apartamentu lub regulaminem,
- usterek drobnych, które pojawiły się w trakcie pobytu i nie uniemożliwiają korzystania z apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem (np. brak Wi-Fi, usterki sprzętów RTV, opóźnienia w odbiorze śmieci, zakłócenia spowodowane przez innych użytkowników obiektu),
- sytuacji niezależnych od Wynajmującego, będących skutkiem działania siły wyższej.
- W przypadku zgłoszenia reklamacji nieznajdującej uzasadnienia w stanie faktycznym lub niezgodnej z warunkami najmu określonymi w Regulaminie, Klient zobowiązuje się do powstrzymania się od publikowania opinii lub komentarzy, które mogłyby godzić w dobre imię marki „Przy Plaży – Apartamenty Premium”, wprowadzać innych klientów w błąd lub nieproporcjonalnie obniżać ocenę obiektu w serwisach rezerwacyjnych lub opiniotwórczych. W przypadku naruszenia tego zobowiązania, Power For Change zastrzega sobie prawo do dochodzenia roszczeń na drodze cywilnoprawnej, w tym odszkodowania za utratę renomy i potencjalne szkody wizerunkowe.
- Wynajmujący zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania. Odpowiedź zostanie udzielona drogą mailową na wskazany przez Klienta adres mailowy
- Zgłoszenie reklamacji nie wstrzymuje obowiązku zapłaty przez Klienta za zarezerwowany pobyt ani nie stanowi podstawy do samodzielnego skrócenia pobytu bez uprzedniego uzgodnienia z Power For Change
§10. Postanowienia uzupełniające i wykonawcze
- Dokładny adres apartamentu, jego numer oraz przypisane miejsce postojowe (w tym numer rejestracyjny pojazdu Klienta) określane są w protokole przekazania apartamentu podpisywanym w dniu przyjazdu.
- W dniu przyjazdu Klient podpisuje protokół zdawczo-odbiorczy apartamentu, zawierający informacje o stanie technicznym apartamentu, liczbie przekazanych kart wejściowych (2 sztuki) oraz wyposażeniu. Protokół stanowi integralną część niniejszej umowy i ma charakter wiążący.
- Klient wyraża zgodę na wykonanie zdjęcia podpisanego protokołu przez rezydenta. Wynajmujący i Klient potwierdzają, że dokumentacja fotograficzna ma taką samą moc prawną jak oryginał protokołu i może być przechowywana przez Power For Change na potrzeby ewidencji i rozliczeń.
- Obowiązuje zakaz organizowania imprez, wydarzeń towarzyskich oraz przyjęć, w tym wieczorów panieńskich, kawalerskich, urodzin itp. Naruszenie skutkuje:
- natychmiastowym rozwiązaniem umowy najmu,
- wezwanie ochrony/straży miejskiej,
- karą umowną w wysokości 1000 zł,
- brakiem zwrotu kosztów za niewykorzystane dni pobytu.
- Zabrania się wprowadzania osób trzecich niezgłoszonych w rezerwacji do apartamentu bez wcześniejszego uzgodnienia z Rezydentem. W przypadku stwierdzenia obecności takich osób:
- zostanie naliczona opłata dodatkowa zgodnie z cennikiem (200 zł/osoba/doba),
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy najmu w trybie natychmiastowym.
§11. Postanowienia końcowe
- Regulamin wraz z dokumentem rezerwacji stanowią treść zawartej pomiędzy stronami umowy najmu.
- Dane osobowe Klienta zostaną należycie zabezpieczone i wykorzystane przez Power For Change wyłącznie dla potrzeb świadczenia usługi najmu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych powszechnie obowiązujących aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej.
- Ewentualne spory wynikające z zawartej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Power For Change
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej i ma zastosowanie do wszystkich rezerwacji dokonanych od tego momentu
§12. Cennik usług dodatkowych (2025)
Usługa | Typ rozlieczenia | Cena brutto |
Dodatkowa osoba w apartamencie | dziennie za apartament | 200,00 zł |
Łóżeczko turystyczne | jednorazowo na apartament | 200,00 zł |
Późny przyjazd w godzinach 20:00–23:00 Wcześniejsze wymeldowanie przed godziną 8.00 |
jednorazowo na apartament | 200,00 zł |
Późny przyjazd w godzinach 23:00–02:00 | jednorazowo na apartament | 300,00 zł |
Dodatkowe sprzątanie apartamentu podczas pobytu | jednorazowo na apartament | 250,00 zł |
Miejsce postojowe w garażu pod budynkiem | dziennie na apartament | 50,00 zł |
Przygotowanie i obsługa apartamentu (opłata obowiązkowa) | dziennie na apartament | 350,00 zł |
Wymiana pościeli i ręczników w apartamencie | jednorazowo | 150,00 zł |
§13. Ochrona danych osobowych
- Wynajmujący w zakresie ochrony Danych osobowych zobowiązuje się podjąć wszelkie konieczne środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkich danych i treści przekazywanych przez Klienta w związku z realizacją umowy.
- Dane osobowe Klientów przetwarzane są zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
- Administratorem Danych osobowych Klientów korzystających z Usług jest Power For Change Martyna Guba z siedzibą w Łomiankach ul. Warszawska 178, 05-092 Łomianki NIP:118-123-94-77. Dane osobowe są przetwarzane w celu umożliwienia i prawidłowej realizacji usługi, w celu weryfikacji tożsamości oraz wieku Klienta, kontroli płatności za usługi/produkty, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji, archiwizacji czy bieżącego kontaktu związanego z umową, obsługi księgowej i zabezpieczenia ewentualnych roszczeń. Dane osobowe mogą być ponadto przetwarzane w celu realizacji działań marketingowych. Przetwarzanie danych opiera się na art. 6 ust. 1 lit. a, b i f rozporządzenia RODO.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla możliwości realizacji Umowy.
- Każdej osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do Danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a także prawo do przenoszenia danych. W przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody, Klient ma prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Dane będą przechowywane, przez okres obowiązywania Umowy oraz po jej zakończeniu, do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń z tytułu umowy zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
- Wynajmujący zapewnia bezpieczeństwo Danych osobowych Klienta, ponieważ stosuje środki ochrony fizycznej, organizacyjnej oraz sprzętowej niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanych Danych osobowych w ramach umowy. Wynajmujący spełnia wszelkie wymogi określone przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. Ponadto, Wynajmujący zapewnia środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
- Jeśli dane Klienta są przetwarzane zgodnie z informacją powyżej w celu marketingu bezpośredniego Klient ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w zakresie w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.W przypadku wniesienia takiego sprzeciwu Administratorowi nie wolno już przetwarza danych osobowych Klienta do takich celów.
- Informacje dotyczące przetwarzania przez Wynajmującego danych osobowych Klienta określa Polityka Prywatności.